måndag 30 maj 2011

Önskar och drömmer...igen


Vackert överkast från Gripsholm.


Lite nytt

Önskar mig ett nytt överkast till vår säng och när jag idag kikade in på Frökenfräkens sida så hade dom ju MITT överkast. Åååå det är så fiiiint - Vill ha! :)

Mycket nytt smått och gott hittade jag såklart. (som vanligt)

En vit bänk som skulle passa klockrent ute på vår altan.
Söt liten noteringsbok som jag skulle vilja använda som receptbok.
Liten gullig låda som innehåller små bakattiraljer, kavel, form, träslev, muffinsformar, tårtjus och recept. Perfekt för mitt lilla gudbarn som ska få lära sig baka så småningom.




Något vi verkligen behöver är nya salladsbestick då våra träbestick har blivit så fula och utslitna.
Självklart hittade jag ett par som skulle passa perfekt i vårt hem. ;)





När man har grillat och ätit en god sallad på sommareftermiddagen så brukar man bli lite slö.
Tänk vad mysigt det skulle vara om då hela familjen kunde lägga sig och ta en liten middagslur tillsammans.

Hur cool är inte den här då?!



Sit on it - sittsäck XL
Så läcker men tänk så lite jag skulle göra i sommar om vi hade en sån, ha ha ha.


Examinationsvecka

Sista veckan på skolan och examinationer. Imorgon och på onsdag kommer vi ha examinerande seminarium. Tre uppgifter ska vara inlämnade till i morgon eftermiddag och tre till på fredag kväll.
Tack och lov har vi gjort de tre uppgifterna som ska in till imorgon så jag har bara de tre som ska in till på fredag. 
Kommer som ni kanske förstår inte riktigt ha tid att blogga så mycket, men jag tittar in här så fort jag får möjlighet.

Ha en fortsatt härlig vecka!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!