måndag 16 maj 2011

Inte helt nöjd

Bild lånad från htc

En av lurarna jag trodde på.

Lurigt val

När jag köpte min SE x8 trodde jag att jag gjort ett bra köp, men det visade sig att jag hade fel.
Kom absolut inte överrens med den telefonen så min stora tjej M fick köpa den lite billigare av mig då hon var ute efter en ny telefon.

Då tänkte jag att jag satsar på en lite enklare lur och passade då på att prova en HTC (den ni ser på bilden ovan).
Tyvärr blev den nog den allra största besvikelsen då jag allt som oftast missar sms och telefonsamtal då den ibland inte ger ifrån sig några ljud alls. Visst kan jag leva med att missa några sms men det är inte kul när inte alarmet ringer på morgonen. Grrrr...
Det är inte heller så att jag bara inte har hört signalerna för jag har suttit med telefonen framför mig när det kommit meddelanden utan att den har låtit någonting.

Men nu äntligen tror jag ändå att jag har hittat min favorit - Hoppas jag iallafall, hi hi.
Denna gång är det Samsung som ska testas.
Då jag är lite bortskämd med iPhonen som jag hade tidigare så kände jag att jag gärna ville ha något likvärdigt.
Kände samtidigt att jag inte ville lägga så mycket pengar på en telefon, så här är nu mitt senaste inköp.


Bilder lånade från Samsung.

Samsung Galaxy S i9000

Är än så länge supernöjd och jag hoppas verkligen att det håller i sig.
Har hittat funktioner på denna som är mycket bättre än på förra favoriten iPhone som nu nog snart får se sig utkonkurrerad. :) 

Nu är det snart dags att gå och ta sig en helt annan lur. ;)

Natti natti

1 kommentar:

  1. Haha! Hoppas att den nya är bättre nudå. Om inte så tycker jag du ska köpa en iphone nästa gång. Så du blir nöjd ;)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!