fredag 6 maj 2011

Ett nytillskott till samlingen


Väska från Rice finns hos FRÖKENFRÄKEN.


En till

Vad tycker ni om mitt senaste tillskott till väsksamlingen?
Själv är jag helnöjd.
Jag stod en stund och valde mellan denna och en som är ljusrosa som jag tror jag har visat här på bloggen tidigare, men alla mina vänner tyckte att denna var finast och nu känner jag att jag valde rätt.

Mannen i huset suckade lite när jag kom hem med en till väska och när jag frågade om den var fin så fick jag svaret - Njaaa fin vet jag inte men lite rolig var den.
Men roligt är ju ett positivt ord och jag älskar att ha roligt så då är den helt klart passande till mig.

Vad glad jag kommer bli varje gång jag tar min roliga väska för att åka iväg någonstans! 
Tjohooo!


Tjejfest

Nu ska vi börja förbereda för tjejfest här hemma. Min mellanbrud har som ni vet nästan nyss fyllt år så nu har hon bjudit in sina kompisar på lite mat och mys.
Vi får såklart inte vara hemma så vi tänker åka till min mamma och ha myskväll ikväll.

Det kanske kommer bli lite tunt med uppdateringar här på bloggen nu några dagar då det är mycket som ska fixas innan vi åker iväg, men jag ska försöka hinna med att titta in här ändå.
Hoppas ni har överseende med detta.


Ni kommer väl ihåg att Tävla också? ;)

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!