torsdag 19 maj 2011

Ren och fin



Litet startpaket av favoriten Exuviance hittar ni hos Hudoteket.


Hudvård

Vad brukar ni använda er av för produkter för rengöring och vård av ansiktet?

Jag har ett bra tag använt Exuviance produkter sedan jag fick dem rekommenderad när jag var på ansiktsbehandling.
Det har blivit min stående morsdagspresent också för produkterna räcker ganska precis ett år. 
Som ni kanske förstår så är det snart slut i mina flaskor här hemma så jag hoppas så klart att jag varit en bra mamma i år igen så jag kan fortsätta använda mina älsklingsprodukter.









Rengöringen heter Purifying Cleansing Gel och är en gelé som man bara behöver ta lite av och som man
löddrar upp tillsammans med lite vatten för att sedan tvätta ansiktet med. Man känner sig superfräsch efteråt.

Ansiktsvattnet är Moisture Balance Toner och svalkar skönt samtidigt som man riktigt känner att det drar ihop porerna.











Avslutar med en dag eller nattkräm såklart.

Dagkrämen heter Multi-Protective Day Creme SPF 15 och innehåller som namnet skvallrar om solfaktor 15. Mycket bra även på vintern om man sitter mycket framför datorn.

Nattkrämen jag använder är helt fantastisk och heter Evening Restorative Complex.
Den doftar ljuvligt och man blir alldeles mjuk och len av den.


Ja det var min morsdagsönskelista det, hi hi.
Vad önskar ni er??

Hej hopp!

Bilder lånade från Hudoteket.

2 kommentarer:

  1. Jag kör med Decleor och Clinique enbart. Dumt att byta när man hittat något som funkar =0)

    SvaraRadera
  2. Lång lista med prylar vilken av alla dessa är de viktigaste just nu?

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!