måndag 16 maj 2011

Vinnaren av favoritsmycket är...


Detta vackra smycke har Maria vunnit.


Svårt val

Det var inte ett lätt val att göra då alla hade jättefina motiveringar varför just de skulle vinna smycket.
Marias motivering att få ge sin mamma detta smycke för att visa uppskattning och tacksamhet för all hjälp hon får vann tillslut med hård konkurrens av alla andra. Jag själv är också oerhört tacksam för den hjälp jag får från min mor och vet vad värdefull den är.

Hade gärna gett er allihop varsitt fint smycke men tyvärr var det nu bara en som kunde vinna, sånt är livet.
Men förhoppningsvis är inte detta den sista tävlingen jag kommer ha här på bloggen så ge inte upp, nästa gång är det kanske just Din tur. ;)

Stort Grattis till dig Maria!

Stor kram till er allihop!

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket snälla du för att det blev just jag som vann. Tack tack och min mamma kommer säkert bli jätteglad över detta underbara smycke från vår favoritbutik fröken fräken! Tusen tack kramar från den lyckliga vinnaren Maria

    SvaraRadera
  2. Åhh vad roligt, grattis Maria! Perfekt lagom till mors dag ju =0)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!