torsdag 26 maj 2011

me&i kväll

Är nyss hemkommen från en mysig kväll hos fina vännen N på Alnö.
Me&i visning var det och självklart handlade jag en del.
Har fått ändra lite på stilen på lille M's kläder nu. Inga tåg, Harry & Lilly eller andra skojiga saker, nu blir det lite mer storgrabbskläder.

Här kommer kvällens fynd - Ja det var fynd för sommar REA'n började precis just idag. :)





Det var M's nya fina kläder det.
Självklart måste mamman också ha lite nytt också - eller hur?. ;)

Mysiga vita knickers fick det bli och en söt tunika med störtskön text.
Vad sägs om "life is short, eat dessert first", hi hi.






Nu får det bara bli lite varmare ute så jag får börja använda mina sköna och fina kläder snart.
TACK igen N för en jättetrevlig kväll!! 


Imorgon är det fredag, jihoooo!
Ses då...
Puss!

Alla bilder är lånade från www.meandi.se

1 kommentar:

  1. God dag!

    Kul med kläderna och dom har ju så bra kvalite på sina kläder...
    Och även vi vuxna har börjat få fina kläder...

    Ha en trevlig helg!

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!