onsdag 25 maj 2011

Bokat och klart...igen

Bild lånad från Scandic.

Scandic Star Sollentuna


Weekend med mamma

Det blev faktiskt en liten resa ner till Stockholm ändå, jag som skojade lite om det i ett tidigare inlägg. 
Bokade rum på Hotell Star i Sollentuna som passar oss bra då vi denna gången åker ner med bil.
Det är inte så långt in till "stan" med pendeltåget heller så det blir säkert jättebra.
Har bott på Star flera gånger och det är ett väldigt trivsamt hotell.

Tanken är att när vi nu kommer ha bil så styr vi färden mot Barkarby och Quality outlet på söndagen.

Bild lånad från Stockholm Quality Outlet.


Det blir inte så långt besök i storstaden men jag ser fram emot att få åka iväg med mamma och ha det mysigt.
Vi brukar ha så fruktansvärt roligt också när vi åker iväg. :)


"Schwossssh"...vad var det?? Måste ha varit min studiemotivation som flög ut genom altandörren.
Måste genast gå ut dit för att leta reda på den. ;)

Ha en fantastisk onsdag!
Kram

1 kommentar:

  1. Har också bott på Star nån enstaka gång, men det var dock några år sedan. Men då var det supermysigt! Härligt med en mor- och dotterhelg!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!