fredag 27 maj 2011

Mor lilla mor...








På söndag är det morsdag och här pysslas det just nu morsdagskort. 


Morsdagspyssel

Ja som ni redan sett försöker jag pyssla ihop lite morsdagskort inför söndagen när alla fina mammor ska firas.
Ber om ursäkt för de dåliga bilderna men jag har använd mobilkameran och jag måste se om det går att få till lite bättre bilder med den.
Kanske den dåliga kvalitén beror på att det är grått, trist och regnigt här i dag.

Kortet till min svärmor kan jag visa er för hon är i stugan och där finns inget Internet så hon kan inte tjuvkika på min blogg. :)






Hjärtan så klart - vad annars?? 

Nu ska jag ta hand om en trött tjej med huvudvärk som precis kommit in ifrån ösregnet. De hade spelat amerikansk fotboll ute i regnet och sedan hade hon missat bussen till råga på allt, stackarn.
Sedan blir det fredagsmys i soffan med mina älskade barn.
Maken jobbar natt så ikväll får vi klara oss utan honom...typiskt!

Ha en fab fredagkväll!

1 kommentar:

  1. Åhh, nu blev jag inspirerad till lite scrapping! Tack Jeanette!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!