onsdag 18 maj 2011

Underbar förvaring


Fint i skåpen med förvaring från GRANIT.


Härlig zink

En butik som jag faktiskt saknar väldigt mycket här i vår lilla stad är just GRANIT.
De öppnade i Birstacity men tyvärr fick de stänga efter ett tag.
Tittade in på deras sida och spanade lite på nyheter mm och nästa gång jag åker till Sthlm, eller någon annanstans där Granit finns, så tror jag bestämt att dessa ska få följa med mig hem.



Fina konservburkar till all slags förvaring samt fin fin låda som också fungerar till mycket.
Jag har en liknande som är lite mer lång och smal som jag har till mina tepåsar.
Det är så roligt när man öppnar skåpen och har fin förvaring - man blir så glad.

En sak jag har köpt hos Granit som jag är väldigt nöjd med är en Arkivbox som det är hängmappar i. Den är helt perfekt att lägga alla räkningar i och slippa slå hål på de "ohålade" räkningarna och sätta in dem i pärmar.
Här har jag nu en flik för varje område och lägger alltid den senaste räkningen sist.




Skulle behöva några hängmappar till faktiskt. 
Hm....undra om jag inte behöver åka ner till Sthlm snart, ha ha.


Nu är det strax dags för lille M's fotbollsträning så nu ska här bytas om.

Ha en härlig onsdag vänner!
Kram

Alla bilder är lånade från GRANIT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!