fredag 13 maj 2011

Ledsen

Hela mitt London inlägg som jag skrev igår är helt borta från bloggen.
Det verkar ha varit något knas under dagen för jag har inte kunnat logga in överhuvudtaget.
När jag äntligen kan komma in så går jag in för att kolla vad som hänt med inlägget men det är helt bortblåst, buhuuu!

Just nu kan jag inte lägga upp ett nytt för jag måste sätta mig och plugga det sista inför min tenta imorgon men jag lovar att så fort jag får möjlighet ska jag skriva ett nytt.
Kanske det till och med blir bättre än det förra, vem vet.
Man ska ju liksom se det positiva i allt. ;)

Kom ihåg att söndag är sista dagen att tävla om ett fint smycke, jag presenterar vinnaren under måndagen.

Ha en fin fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!