lördag 7 maj 2011

En sommardröm


Ole dole doff...


Varför krångla till det?

Har ni sett vilka underbart fina klänningar Provrummet har fått in nu.
Det jobbigaste är väl att både den beigea och den rosa är helt fantastiskt fina så om jag ska beställa en så vet jag inte vilken jag vill ha.
Lite tråkigt att köpa två men olika färger bara. :)

Hittade en annan klänning på sidan också som jag föll för.
Den skulle vara ljuvligt söt till en vit kofta och sandaler men lite tuffare med jeansjacka och vita Converse.
Me like...




Ska inte skicka efter något ännu, väntar tills jag kommit hem från London för jag kanske hittar något snyggt där också.

Nu ska jag hämta min väska och börja packa.
Ska dyka ner i min Sommarklädlåda för att se om jag har något skoj att ta med mig.

Tihi, jag fick mitt senaste tentabetyg igår också.
Erhöll mitt första A, wiiiieee!
Det andra betyget blev ett D som inte är lika bra men som man kanske kan säga är godkänt plus.
Jag är supernöjd i allafall.

Trevlig helg allihop!

Bilder lånade från Provrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!