söndag 8 maj 2011

På väg


























Nyköpingsån


Hej hopp!

Nu har jag och mannen min påbörjat vår resa mot London.
Vi bilade ner till Nyköping idag och på vägen ner blev det ett par stopp, bland annat ett för en kaffepaus.
Hittade ett mysigt ställe vid vattnet som vi stannade till vid.
Där fanns gott om Vitsippor och Liljekonvaljerna var på gång.





När vi kommit fram till Nyköping checkade vi in på hotellet, sedan tog vi en prommis längs med Nyköpingsån ner till hamnen. 
Där fanns restauranger och caféer som lockade med härliga glassar. 
En Engelsk buss sålde också glass men vi  satte oss på ett café istället och njöt i solen.
Nyköping är en jättefin liten stad som jag gärna skulle vilja komma tillbaka till och utforska.




Hi hi, ser att det ser ut som att jag har en vit fläck på kinden men jag tror det är solen som silas genom löven på träden som orsakar den för jag kan inte se den när jag tittar mig i spegeln. :)

Nu ska vi ligga i sängen, zappa på tv:n och äta lite gottigotti innan det är dags att sova gott i sköna hotellsängar (hoppas jag).




Hej så länge...

Kram

1 kommentar:

  1. Jag dör! Hoppas ni får en fin semester! Men det verkar ju ha börjat bra!!!
    Kram Sara

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!