tisdag 24 maj 2011

Ett litet tips


Detta fina armband har jag precis beställt från Campadre.


Smart sida

Jag blev för ett tag sedan medlem på en sida som heter Campadre.
Det är en sida där olika kampanjer/erbjudanden läggs ut i stort sett varje dag från stora kända varumärken, t ex odd molly.

Kommande kampanjer ser jag kommer från Björn Borg, Esprit, Ceannis, Pappelina m fl.
Bli medlem du också på Campadre och få finfina erbjudanden direkt i mailen.
Rätt som det är har dom det där som du gått och suktat efter till kanske halva priset. ;)

Jag hade funderat på ett Humanity armband tidigare men tyckt att de var lite dyra, 399:-.
Men nu fick jag det för 200:- Perfekt!


Nu är det dags att plugga igen!

Ha en fortsatt bra dag!

1 kommentar:

  1. Jaaa, har beställt en del grejer från Campadre jag med, senast igår en stekpanna i gjutjärn till pannkakor. Längtar tills det paketet kommer!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!