måndag 2 maj 2011

Värt att vänta på


Sköna Hem's nya tillskott


Vad det blev svårt att välja

Har i dagarna köpt Sköna Hem's nya tidning Country life och Lantliv's tidning Sommarhem.
Idag när jag kommit hem från Härnösand så hittar jag nya Lantliv i brevlådan också.
Jag som inte har tiiiid att titta i dom just nu!
Förstår ni vad svårt att behöva välja mellan tre super härliga tidningar eller att plugga inför tentan imorgon?!

Så vad gör jag då...sätter mig och bloggar istället, fniss.
Ska faktiskt sätta mig och läsa lite studielitteratur nu en stund innan jag ska hämta min lilla älsklingsgrabb på skolan. Kanske det kan bli en glutt i någon av tidningarna lite senare.

Har faktiskt smygkikat lite i Country life och wow vilket hem de har med i den!
Kolla vad läckert!




Skulle gärna ha en sån uteplats med ett fint lusthus på.
Den otroligt vackra vyn gör inte saken sämre.


Ha en skön måndag my friends och glöm nu inte att tävla om ett fint smycke. ;)
Klicka här för att komma till tävlingen.

Kram kram 

2 kommentarer:

  1. Ohhh, looks like livskvalité!! Lycka till med tentan!

    SvaraRadera
  2. Underbar tidning! Kommande ex kommer att finnas hemma hos oss i alla fall:)
    Kramar

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!