tisdag 10 maj 2011

Hälsning från London



Vet inte riktigt om denna bild är från Hyde Park eller Kensington Garden.
Båda dessa ligger liksom ihop och jag tror att denna bild är tagen där de sluter samman.

Trötta fötter

Tror aldrig jag har varit så trött i fötterna någonsin.Har fått den största blåsan ever på min ena tossing.
Det har varit en shoppingdag och det säger väl allt. ;)
Kollade stegräknaren nu när vi kommit till hotellrummet och den stod på 24998 steg, inte illa.
Just nu sitter jag på hotellrummet när "gubben" är och fixar något att äta till oss för jag orkar inte ta ett steg till idag, ha ha. 

Jag ska göra ett London inlägg när jag kommer hem så ni får se lite bilder, just nu går hotellets uppkoppling väldigt segt.

Vi har det i allafall toppen men börjar nu längta hem till våra barn så det blir rätt skönt att få komma hem imorgon trots att jag sa idag att jag redan längtar tillbaka hit fast jag är här nu. :)
Nu har L kommit "hem" med varma smörgåsar och sallad som vi ska smaska i oss.

See ya!

2 kommentarer:

  1. Fina fina Jeanette, blommorna är inget jämfört med dig! Ser fram emot lite mer londonbilder - speciellt på shoppingen. :-) kram!

    SvaraRadera
  2. Ni verkar ha det härligt där borta. Men är det inte meningen ni ska ladda batterierna istället för att gå maratonloppet? •fniss• ;) fast är det shopping så är det! :D Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!