lördag 4 juni 2011

Jag lever!


Ni undrar säkert vart jag tagit vägen, men det har varit så mycket här hemma nu så jag tog mig en välförtjänt bloggpaus. Men nu är jag tillbaka igen med ett kort inlägg idag då min lilla kille är sjuk och kräver mammas uppmärksamhet.

Måste bara visa vilken fin låda min svägerska köpt till mig som tack för kattvakt.




Det blir tyvärr inte så bra foton med telefonen men just nu hinner jag inte med att ta några andra foton.
Hoppas lilleman mår bättre imorgon så jag hinner fixa lite här hemma.
Just nu låter det som att han skulle vara riktigt pigg för surrigare grabb får man leta efter just nu. :)

Vilket underbart väder vi har!
Jag har som ni kanske förstår inte kunnat vara ute och njuta av vädret så mycket då jag dels har suttit inne och gjort klart mitt skolarbete och sedan avlöstes det av en krasslig kille.
Tittar ut på solen nu och ser att jag bara Måste putsa mina stackars fönster. Kanske kanske det kan gå att få till imorgon med lite tur.

Nu ska det spelas Fia med knuff här - ses imorgon!

Ciao!

1 kommentar:

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!