fredag 24 juni 2011

Glad midsommar...


...alla mina fina bloggvänner!

Att fira som vanligt men ändå inte.

Mycket är inte som vanligt denna midsommar.
Min älskling jobbar, det kommer regnskurar titt som tätt och framför allt saknar jag våra vänner som nu bor i Örebro och som vi firade förra midsommaren med.
Det var en helt underbar dag med besök på Klingstagården, mycket gotti gotti, brännboll, kubb med mera.

För att försöka göra denna dag till det bästa kom min góa pappa hit på förmiddagen så vi åkte upp till Klingstagården för lite midsommar feeling.
Ingen riktig midsommar utan chokladhjul, lotterier och dans kring midsommarstången. :)

Barnen vann både choklad, fleecefilt, flugsmällor, kuvert, ansiktsmask och mugg.
När sedan regnet började ösa ner igen åkte vi hem och fixade lite lunch.
Pappa hade med sig en hemgjord potatissallad som nog är den absolut godaste jag någonsin har smakat.
Jag ska försöka göra den själv någon gång och då lovar jag att ni ska få recept på den när jag har exakta mått.




Ja ni ser ju vilken härlig färg himlen hade här idag - Not.

Men nu tittar faktiskt solen fram lite så jag ska ta och gå ut en stund och hälsa på den.
Nu väntar och längtar vi efter L som slutar arbeta om en timme, så vi får mysa med lite god mat tillsammans ikväll. Kanske kan det bli ett parti kubb också.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!