måndag 6 juni 2011

Godis


Har idag gjort eget hundgodis till frejabus.


Hundgodis

Detta tips kan säkert de flesta som har hund men jag tycker det är så bra så jag delar med mig ändå.
Om man har en blodpuddingsbit över så går det jättebra att fixa lite smarrigt godis till lilla fyrbentingen.
Man delar upp blodpuddingen och lägger på en plåt sedan får de torka i ugnen i ca 80-90 grader i 45 minuter eller längre om det behövs.
Jag la en ihop vikt kökshandduk mellan ugnsluckan så den fick stå på glänt. Det är bra så fukten från blodpuddingen inte stannar i ugnen. 


Mums mums tyckte Frejsan om dessa.


Gardiner


Fick en fråga var mina vita sommar gardiner är köpta och jag kan berätta att de är efterskickade från Jotex
Vet inte om de finns nu då jag beställde dessa förra våren men med lite tur var det fler som tyckte om dem så de fortfarande har gardinerna i sitt sortiment.


Nu är det dags att gå och sova för imorgon är det jobbar dag.

Natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!