torsdag 9 juni 2011

Lovely


Ljuvligaste klänningen i sommar!


En klänning att känna sig vacker i

Måste få tipsa er om denna underbara klänning som nu kommit in hos Provrummet.
Otroligt fin halsringning med en lite bred nedvikt kant.
Djup urringning bak och lite längre ärm med sött broderi är pricken över i:et på klänningen.





Som ni säkert förstår vill jag absolut ha ett exemplar av just denna klänningen.
Känner man sig inte vacker i denna så vet inte jag.

Nu är det dags att packa lite andra kläder för imorgon bär det av mot stora staden.
Jag tar inte med mig min dator men kanske dyker det upp något mobilbloggat, vem vet. ;)

Puss!

Alla bilder är lånade från provrummet.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!