onsdag 22 juni 2011

Mobilinlägg

En hektisk dag är det idag. Men väldigt effektiv också.
På lunchen sprang jag in på stan då jag fått ett tips av en vän att de hade kettlebells till bra pris på Stadium. Mycket riktigt hittade jag både en 8 kg och en 12 kg som var nedsatt. Tolvan hade kostat 649:- men nu bara 299:-. Kunde inte låta blir att slå till så nu kommer ni säkert får höra lite kettelbells resentioner här på bloggen framöver. 
Efter jobbet blev jag hämtade av min älskade man så jag skulle slippa släpa 20 kg kettlebells på bussen. Vi passade på att handla på vägen hem också. När jag kommit hem hade jag ca en kvart på mig att byta om och få nått i magen innan det var dags för skjuts till träning av fotbollstjej.
Nu sitter jag här i bilen och är dyblöt efter en promenad som visade sig sluta med att regnet öste ned.
Lyckades fånga regnbågen på bild som ni kan se nedan.
Blir inte så mycket inredning och pyssel på bloggen dessa dagar då jag knappt är hemma, men snart är det långhelg och då ska jag minsann ta igen lite av det.
Regnblöta kramar
Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!