tisdag 7 juni 2011

Lycklig


Störst av allt är kärleken...


Första dagen på jobbet och fin nyhet

Har nu avklarat min första dag tillbaka på jobbet.
Det gick toppen bra...eller ja jag har inte hunnit göra så mycket mer än rensa min inbox på lite drygt 400 mail och gå igenom några nyheter, men det gick ju bra i allafall.
Tack M för en fin start! ;)

Jag är så fantastiskt lycklig idag för jag fick veta att en av mina vänner på arbetet ska gifta sig i sommar.
Tänker alltid tillbaka på mitt eget bröllop och det är en av de vackraste och lyckligaste dagarna i mitt liv.

Hade fått nyhetsbrev från Nordljus idag och där visades vackra lakan från af SWEDALA som jag tycker skulle vara en väldigt passande bröllopspresent.



Dessa med den passande texten Kärleken är evig är så fina.
Lakanen är tillverkade av ekologisk bomull, nice.




Tro, hopp & kärlek passar alltid.

Men vad säger ni om det här påslakanet då...



Kyss mig lycklig! Så fint och samtidigt lite skämtsamt.
Jag skulle i allafall bli jätteglad om jag fick dessa superfina lakan i present på mitt bröllop.
Så ni som funderar på bröllopspresenter - titta in hos Nordljus vettja.


Krameli kram

Bilder lånade från Nordljus.

1 kommentar:

  1. Ohh my lord! Måste-ha-annars-dör-jag-olycklig-begäret är väckt! Vilka fantastiska lakan!!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!