tisdag 14 juni 2011

Den blomstertid nu kommer...

Min nya tallrikshylla på plats.


Avslutning och heldag med la familia

Vaknade till ett regnigt och grått väder idag.
Avslutningarna här i den fina lilla byskolan brukar hållas ute och barnen brukar stå i slänten under flaggstången och sjunga så vackert.
Men i år fick allt flytta inomhus till gympasalen på grund av regnet, typiskt!
"Den blomstertid" fick jag njuta av ändå och skolans egna avslutningslåt "Vi har lov" som alltid ska sjungas som sista sång.
Efter den fina avslutningen fikade vi en hel massa jordgubbar och försökte känna sommarstämning - gick inte så bra faktiskt.

Vi åkte då in till stan istället och åt en mysig lunch tillsammans.
Efter lunchen blev L nedröstad av övriga familjen så vi begav oss ut till Birsta.
Jag fick visst med mig en tallrikshylla hem....hoppsan så konstigt det blev! :)




(Oj vilken suddig bild, det syntes inte när jag la till ram och text. Skumt)

Roligt var det att få fundera ut vad som ska få pryda hyllan, men jag är inte helt säker på att jag är riktigt nöjd än.
Men detta är några av de små saker som just nu får plats i hyllan.




































Wiiiiiiieeeee!

Lyckades hitta något igår som jag så gärna ville ha! Beställde det från en fin webb-shop jag hittade, nu väntar jag bara på att paketet ska komma så jag får visa er vad det är jag beställt. :)
Nyfiken? ;)

Nu ska jag ta och lägga mig och läsa en stund innan det är dags att sussa.
Imorgon är det ju jobbardag igen.

Natti natti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!