onsdag 8 juni 2011

Slip eller Sleep...

Bild lånad från Byggmax.



Vill men orkar nog inte

Jag vill verkligen börja slipa på mitt lilla projekt som står nere i källaren men jag oooooorkar inte.
Vet inte vad det är men jag är ruskigt trött ikväll.
Har i och för sig varit vaken ganska sent på kvällarna nu så det kanske inte är konstigt egentligen.

Andra dagen på arbetet är också avklarad och det kan kanske vara så att det tar på krafterna att försöka pilla fram den där kunskapen som ligger någonstans i bakhuvudet och lurar.
Men skoj är det och jag ångrar inte att jag tog beslutet att arbeta i sommar.
Sedan att dygnet skulle behöva några timmar till för att jag ska hinna med allt är en annan historia. :)
Det blir nog till att hoppa i säng alldeles strax ändå. Måste bara få visa er någonting lite annorlunda. 


Ovanlig design

Att olika designers samarbetar med våra stora klädkedjor är inte helt ovanligt. Men idag när jag satt och kikade lite på Sköna hem's sida ramlade jag över denna bild.


Bild lånad från Sköna hem.

Enligt artikeln dricker herr Lagerfeld inget annat än just Cola Light och har nu för andra gången designat Colaflaskor. 
Tyvärr finns inte dessa läckra flaskor här i Svedala då vi har krav på återvinning.
Självklart finns de bara i begränsad upplaga.
Undra om själva Colan också smakar exklusivt, hi hi.


Nä nu kastar jag mig i säng så jag är piggelin imorgon när det är dags för en ny spännande dag.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!