torsdag 16 juni 2011

Snabbaste leveransen

Tjoho! Mitt paket har kommit!


Vilken service!

I tisdags lade jag en beställning hos Marys house och igår låg ett litet paket i brevlådan och väntade.
Jag funderade på vad det var som kommit för jag hade inte en tanke på att det skulle vara Det paketet.
Otroligt snabb leverans måste jag säga - jag är imponerad!

Spänd av förväntan öppnade jag paketet.
Väl inslaget var det med bubbelplast, fin fint.



Och så nöjd jag blev!!
Titta vad jag hittat, precis som jag hade tänkt mig....





Är så nöjd att jag hittade åtminstone åtta av varje - knivar & gafflar.
Jag får fortsätta leta för det vore ju skoj att ha tolv.
Ni får gärna tipsa mig om ni springer på likadana bestick någonstans, butik eller nätet.


Bild lånad från Mary's House.


Fick faktiskt ett till paket också....vad det var i det får ni se imorgon mina vänner.


Ha en underbar torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!