onsdag 15 juni 2011

Kettlebells


Bild lånad från dintraing.se.


Komma igång

Vill så gärna komma igång med träning igen men jag måste ha någon form av motivation känner jag.
Skulle vilja testa någonting helt nytt för annars är jag rädd att jag tycker det är trist och tråkigt efter ett tag.
Kettlebells låter lite spännande så det skulle jag faktiskt vilja testa.
Linus Johansson har skrivit boken Träna med kettlebells och den plus några kettlebells önskar jag mig nu för att försöka komma igång med min träning igen.


Denna bok hittar ni på funcgym.com.


Linus lyssnade jag till när jag var på Blossoms inspirationskväll.
Han hade så sunda tankar om träning så denna bok måste bara vara jättebra.

Är det någon av er söta bloggisar som har testat denna träningsform och har någon åsikt?


Sushilunch

Lunchade idag med mina favvotjejer. ;)
Det blev Sushi och som alltid när vi har lunchdate var det jättetrevligt.
Jag lyckades lite olyckligt tappa min ena laxbit ner i sojan så stackars J fick sig en dusch.
Ja jag också för den delen men det var ju självförvållat, det var värre med J som inte hade bett om att få bada i soja.
Förlåt!
Lovar öva med pinnarna tills nästa sushilunch. ;)

Sayonara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!