söndag 12 juni 2011

Home again


Bloggerskan i nya OM-tunikan - hemma igen.


Toppen helg

Vilken härlig helg jag och min kära mor har haft. Vi har skrattat så vi gråtit ibland, ha ha.
En hel del promenerande har det så klart blivit men vi har samtidigt tagit det lugn och suttit och njutit av solen med en glass. 
Det är ju alltid så roligt att sitta och kika på folk som går förbi. Vad olika alla är och vilken mångfald det finns i detta land. På pendeltåget kom en joggande man nästan halvspringade genom vagnen med en handduk i högsta hugg. En ung tjej satt och pratade i sin mobil med sin mormor, hon sa mormor säkert tjugo gånger under samtalet så jag är säker på att det var henne hon pratade med. :) 
Såg också en tjej i tunnelbanan med en tröja som var helt genomskinlig bak, vad nu det ska vara bra för. Fast det är klart, har man en urtjusig bh man vill att andra också ska få njuta av så är det ju bra.
Den absolut vackraste kvinnan såg vi på vårt hotell i hissen på väg ner. Snyggt klädd i en somrig turkos klänning, mörkt långt hår med lite lätta lockar - stunning!


Nytt till vovven

Jag hittade en jättesöt liten burk till Freja på den lite roliga butiken Nunc som ligger i Vasastan.
Den fick så klart följa med hem och ska fyllas med riktigt smaskigt godis.
Kommer passa toppenbra i vårt skafferi.
Nu kom jag på att jag inte har visat mitt skafferi här på bloggen men jag får nog städa det lite först innan ni får titta in där. ;)




Mer om vad jag har shoppat i Sthlm kommer en annan dag, jag lovar.


Ha en skön början på den nya veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!