söndag 26 juni 2011

Vill man vara fin...

...får man lida pin.

Det är nog faktiskt så ibland.
Har idag testat Brauns's Silk-épil 7 Dual Epilator. Burrrrr....



Bild lånad från eleven.se.


Aj, aj, aj säger jag bara!
Men vill man ha mjuka lena fina sommarben så är den helt perfekt.
Tyvärr fick benen lite fina röda små prickar efteråt och de har inte försvunnit än trots att det nu har gått många timmar sedan jag plågade mig själv.
Kanske bäst att göra det på kvällen så kanske rodnaden hunnit lägga sig till morgonen därpå.

En bra sak med just denna modell är att den är vattentät. 
Perfekt att kunna skölja av den under rinnande vatten, känns fräscht.


Cirkus





Imorgon ska jag, Mille, min vän A och Mille's vän J gå på Cirkus tillsammans.
Först ska vi mysa med middag på stan och sedan blir det rolig underhållning.
Det ska bli jätteskoj för det var så länge sedan jag var iväg på cirkus.


Att komma igång

Nu känns det som att jag har kommit igång med träning igen och det är en härlig känsla.
Det blir en blandning av cykel till jobbet, kettlebells och powerwalks.
För att få lite inspiration köpte jag idag Blossom magazine som är en väldigt variationsrik tidning.




Det följde med en extra tidning med en hel del fina recept som garanterat kommer testas här i sommar.
För jag har bestämt att den här sommaren ska jag njuta av god men hälsosam mat.

Nu ska jag lägga fram mina träningskläder för imorgon blir det en powerwalk innan frukost.
Om jag hinner med mig så tittar jag in imorgon kväll annars ses vi igen på tisdag.

Kramar i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!