tisdag 30 november 2010

Ny header & julfixat vitrin

Har gjort en ny header till sidan som passar in bättre till årstiden.
Vad säger ni, är den okej eller ska jag ta tillbaka den förra?

Vitrinskåpet har nu fått lite julkänsla i form av två hjärtkransar samt granris med belysning på toppen.
Skulle vilja ha något fint juligt att hänga på ena dörrknoppen också känner jag.
Kanske något rött...
Hm...får se om jag försöker knåpa ihop något under dagen. :)


Nu är det paketinslagning som gäller.
Måste börja lite smått med alla dessa småpaket som ska upp på kalendern, för imorgon är det ju 
1:a dec

Kramar i mängder

2 kommentarer:

  1. Har du gjort hjärtkransarna själv? Om du har så vill jag härma dig ;)
    Jättefin blogg, tycker den här passar bättre än förra. Så spara =)

    SvaraRadera
  2. Självklart får du härma mig Emma! =)
    Jag köpte faktiskt stommarna i Sthlm på Bolagret. Kolla i deras webb-shop om du hittar dem där, annars är det nog ganska lätt att sno ihop av ståltråd också.
    Kul att du gillade den nya Headern!

    Kram kram J

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!