torsdag 4 november 2010

Innehållet

Den mörka årstiden gör det inte helt lätt att fotografera fina bilder, så därför tänkte jag att jag lånar bilderna från sidan som jag fick mitt paket ifrån igår. :)

Jag har beställt lite kläder från Provrummet och jag är superduper nöjd.
 Har beställt därifrån tidigare också och de har riktigt bra kvalité på kläderna, kan verligen rekomendera dem.
Fort går det också, beställer man före kl 15 så har man paketet dagen efter. Det kallar jag bra service!

Här kommer då bilder på innehållet i mitt fina paket.







Nu blir det lite sen middag för jag har nyss kommit hem ifrån jobbet.
Men det var visst lite viktigare att få in ett inlägg på bloggen. ;)

Ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!