onsdag 10 november 2010

Snö snö snö

Igår när jag somnade var det mest höstlikt ute och när jag tittar ut nu på morgonen så är det tydligen vinter.
Jösses, vad snön måste ha vräkt ner inatt!
Ja den vräker faktiskt ner fortfarande.

Idag är jag hemma med liten krasslig kille så vi bara myser inne och tittar ut på ruskvädret.
I kaminen sprakar brasan och jag har precis intagit första koppen kaffe för dagen.
Lille M har legat i soffan och tittat på film men sitter nu en stund framför datorn och spelar nått spel som har en fruktansvärt jobbig musik som maler på med samma samma slinga heeeela tiden. SUCK!
Kan dom inte göra spel med BRA musik istället?!

Jag ska som jag nämnt tidigare åka till Stockholm med min mamma i helgen och sitter just nu och klurar på vad jag ska ta och besöka för fina butiker.
Några inredningsbutiker blir det garanterat i allafall. Jag har några favoriter som jag nästan alltid förärar med ett besök men skulle vilja ha lite mer tips. 
Någon som vill dela med sig av bra, mysiga, fina, coola, roliga butiker i Stockholm?

Sist jag var där tittade jag in i den gulliga butiken Theodore's Home som ligger i gamla stan.
Hittade en mjölkkanna och sockerskål från Miljögården som var så otroligt fin. 


Undra vad som får följa med hem den här gången då?
Kanske jag borde börja packa lite idag nu när jag fick en extra dag här hemma, vi får se vad lilleman tillåter.





1 kommentar:

  1. Vad kul att få åka ner till Stockholm. Vill oxå dit igen! Vi blev hemma idag också.. är "insnöad". Var ute en sväng förut. M blev alldeles till sig när Z lekte grävmaskin. Han verkligen älskar snön!

    Hälsa lilleman att han ska krya på sig så han får gå ut och leka i snön.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!