lördag 6 november 2010

Sovmorgon

Idag fick jag verkligen en välbehövd sovmorgon.
Jag och lille M vaknade när klockan var 9 och låg sedan kvar en stund och myste i sängen.
Nu är det full rulle i huset igen, med tre översovande tonåringar plus mina tre egna så är det ganska livligt här.
Livligt men otroligt mysigt också. :)

Ännu en helg som vi inte har en hel massa aktiviteter inbokade och det är så otroligt skönt.
Idag ska jag bara pyssla på här hemma och ta en promenad till min svägerska för att introducera henne i hur man  stickar disktrasor. Hur man gör detta kan ni som missat det läsa om här.

Kom på att jag lovat visa Gratulationskortet jag gjorde till min svärmor så här kommer lite bilder...

























Trevlig Allhelgonahelg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!