måndag 1 november 2010

Det Vackraste

I vår trapp har jag satt upp bebisbilder på våra barn.
De hade tidigare olika ramar när det så klart inte fanns likadana att köpa då de är födda med flera års mellanrum, men nu har de fått nya fina...vita.

Mellan mina tjejer är det bara två år, men sedan dröjde det sju år innan lillkillen kom.
Vi var inte riktigt eniga om när det var rätt tidpunkt för ett tredje barn så därför blev det som det blev och det är jag fantastiskt glad för. 
Att få ett tredje barn så där lite på "sladd" är nog det bästa som har hänt.
När de stora var på skolan så hade jag all tid i världen att få gosa och mysa med den lille krabaten utan att få dåligt samvete, och sedan när de stora tjejerna kommit hem kunde jag ägna lite mer tid åt dem.

Men dom växer ju som bekant väldigt snabbt de små liven, och nu har jag inga småttingar längre. Allihop går nu i skolan, den minsta i förskoleklass och har blivit såååå stor. :)
Nu får jag njuta av foton på dom som bebisar varje gång jag går i trappen, och de är absolut det VACKRASTE vi gjort. 






1 kommentar:

  1. Vad gulligt! Vi har ju en annan taktik här hemma... Alla barn är tillverkade sedan -05 :0). Det funkar bra det med även om det var rätt så slitsamt när den tredje kom och visade sig ha kolik... Får se hur det blir med nr 4...

    Kram/ Anna

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!