torsdag 11 november 2010

På besök hos min 13-åring


Välkommen in till min mellantjej's rum!

Hon gillar också att fixa och greja på sitt rum och idag kom en efterlängtad sängkappa med posten.
Lite lång var den allt men den ska få sig en tvätt så kanske den krymper ihop lite.

Pysslar gör hon ofta och gärna, här har hon piffat upp en tråkig pennburk.


Små fina detaljer som jag gillar i hennes rum...
En till tjej som gillar hjärtan, här på en hängare som sitter på dörren samt ett eget tillverkat pärlhjärta. :)
Kaninen har jag sytt till henne och blommorna är en närbild på hennes överkast.

Nu ska jag ta och packa för nästa Blogginlägg kommer förhoppningsvis ifrån Stockholm.
Om jag har tid mellan allt shoppande vill säga. ;)

Kram


2 kommentarer:

  1. Vad fint hon har det :)
    Ha en härlig helg och hälsa fastern min.... :)

    SvaraRadera
  2. Kan fortfarande inte fatta att M & M har blivit så stora tjejer :)! Fina rum har de iaf!

    Ha en mysig och rolig helg och hälsa E, kram!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!