fredag 5 november 2010

Mitt vardagsrum


Vi har egentligen inget riktigt vardagsrum i vårt hus.
Det har varit en lanthandel tidigare så på bottenvåningen är ungefär halva huset ett enda stort rum.
Rummet är idag avdelat med en köksdel, där vi inte får plats med matbordet utan det har vi istället i den större delen av rummet som också får inrymma vår vardagsrumsdel.

Här lite småbilder som är tagna ifrån vår soffhörna.


































Nu ska jag strax få min efterlängtade Sushi och sedan blir det faktiskt helt vanligt traditionellt Fredagsmyyyys i soffan med lite Chips, godis och dricka.


1 kommentar:

  1. Åh vad fint ni har det! Och för att inte tala om vilken mysig och fin blogg du har! Ha en fin Onsdag! Kramar från mig :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!