tisdag 16 november 2010

Pysseldag

Har idag gjort tre kransar, varav två ska hänga på mitt vitrinskåp och en har min mamma beställt till sin ytterdörr.
Hittade så fina kransstommar i Sthlm som jag köpte och ni kan väl aldrig gissa vilken form de hade? ;)
Jajamensan, det var hjärtan!

Det färdiga resultatet får ni se lite senare när jag har fått upp dem på skåpet.

FÖRSTA PAKETET INSLAGET
Nu börjar det kännas att vi närmar oss jul och inte blev det mindre julkänsla när första julklappen nu är inslagen. 



Blir så sugen på att börja "jula" lite här hemma men jag ska lugna mig liiiite till. Kanske något litet juligt kan få smyga sig in här någon dag. Vi får se hur länge jag kan vänta.

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag ska börja adventspynta i slutet av denna vecka. ;) Måste kolla ifall det behövs köpas nått & det måste ju göras INNAN första advent för då ska allt vara klart. =D Hittar du hjärtformade fluffiga hjärtan med ljusslinga i så säg till, är ute efter 4st sånna till vardagsrummet.

    SvaraRadera
  2. Hejja hejja, mer jul till folket! Till helgen bakar vi pepparkakor och går igenom alla ljusstakar och grejer. :-)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!