lördag 13 november 2010

odd molly

Japp, det är faktiskt helt sant! 
Jag äger nu en odd molly Wigwam dress. Jihoooo!
Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge sägs det ju och det är nog sant ibland.
Helt klart värd att vänta på, hi hi. :)


















Så fint inslagen i silkespapper och liggande i en vacker "påse" (vet inte vad jag ska kalla det, shoppingbag kanske), det känns allt lite lyxigt.
Inte världens bästa bilder jag vet, men jag har tagit dem med iPhonen inne på hotellrummet, så här kommer en bild som jag har lånat ifrån oddmolly's sida så den fina färgen syns riktigt.


Ha ha ha, just nu lyssnar jag på min supertrötta mamma som ligger och snarkar på sängen.
Men hon har sån ryslig fart när vi springer på stan så jag har fått hejda henne flera gånger idag - inte undra på att hon är helt slut.

Imorgon får vi se om jag har möjlighet att få till något inlägg här men annars är jag tillbaka på måndag.

Lyckliga kramar

2 kommentarer:

  1. Hihi.. vilken tur du har! Blev nyfiken när du skicka sms så jag var ju tvungen att kika in här. Vilken pingla! Den är du värd =)

    Hälsa Svärmor när hon vaknar :)

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj! Ruskigt fin. Längtar att få se den på riktigt. :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!