tisdag 23 november 2010

Babysim

Lovade att jag skulle berätta vad jag skulle få äran att göra i kväll.
Jag har varit på babysim med min lilla brorsdotter!
Det var ju hur mysigt som helst och det enda hon inte riktigt tyckte om var att bada med flytväst.
Då vart hon lite ledsen en stund, men det gick ganska fort över och vi fortsatte bada med badringen istället. :)

Sist jag var på babysim var 1995,  men samma sånger sjöngs och nästan samma saker gjorde vi då så det var bara att hänga med.

Har tyvärr inga bilder då det är lite svårt att fotografera när man själv badar. ;)
Kanske lika bra förresten, he he.

Ikväll kommer jag nog somna ovaggad efter detta varma sköna bad.
Tusen tack E & M för en helt underbart mysig kväll! <3

2 kommentarer:

  1. Tack så hemskt mycket för att du ville bada med gumman! Supersnällt!
    Haha, flytvästen var verkligen ingen hit :D Hon försvann ju nästan i den.
    Jag knäppte lite kort på er två ;) Fast dom får du tyvärr inte lägga ut här på bloggen men jag kan maila dom till dig =)
    Nu ska jag försöka få gumman att sova, hon blev rätt pigg när vi kom hem.
    Tack än en gång!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lite avis är jag allt. Vad mysigt!
    Det är så roligt att se dig så glad mamma, det riktigt lyser om dig när du får åka iväg på något sådanthär, men små barn... Det du brinner för. :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!