måndag 15 november 2010

Se då krypa tomtar upp ur vråna


Dessa små tomtenissar hade Lille M och L tillverkat idag, visst är dom tjusiga!!
M önskade sig pyssel när jag var till Sthlm, så ett av paketen han fick när jag kom hem var en materialsats till dessa söta nissar.
Passade bra då han vart sjuk och hemma ifrån skolan idag.
Det är tomten till höger som han har skapat....nästan alldeles själv. :)

Som ni säkert har märkt gillar jag vitt i mängder.
MEN, jag tycker faktiskt det är härligt att få bryta av allt detta vita med uppiggande färg också.
Därför kunde jag inte motstå dessa rice matlådor och skedar som jag hittade på R.O.O.M.
Visst är det läckert och visst blir man glad?!

















Jag har även deras melamine muggar och de används dagligen av både barn och vuxna här hemma.
Ni får se dem en annan dag för nu ska jag och maken ut och promenera lite.

I morgon är jag ledig så då ska jag försöka hinna med en hel massa saker.
Lite fler bilder kommer säkerligen på ännu mer Sthlm's inköp. ;)

Kramar från

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!