söndag 14 november 2010

På väg hem till alla Pappor

Kändes lite märkligt imorse när jag inte fick fira min älskling som är Världens bästa pappa till våra skatter.
Men vi får fira lite ikväll istället och min egen Pappa ska få bli firad till veckan.
Vi kommer inte hem förrän vid 20-tiden ikväll så... tyvärr älskade pappsen hinner jag inte åka till dig idag.
Men du är Världens Bästa Pappa ska du veta! <3

I helgen har jag samlat på mig så otroligt mycket inspiration så nu ska det fixas och donas när jag kommer hem.
Det är så mycket jag vill göra och hinna med så jag måste nog sätta mig ner och göra en prioriteringslista av något slag.
Det allra första jag ska prioritera nu är att lägga in lite skidåkning i mitt schema. Måste verkligen komma igång riktigt med träningen nu om jag ska lyckas med min lilla utmaning. ;)

Nästa helg är jag också på resande fot då jag ska åka på "träningsläger" till Tänndalen. Ska bli jättemysigt och jag verkligen längtar efter att få fräsa iväg i spåret. Eller fräsa var kanske att ta i lite, hasa mig fram är nog en mer realistisk beskrivning, ha ha.

Nu skumpar det fruktansvärt mycket här på tåget så jag återkommer imorgon med lite mer bilder på mina Sthlm's fynd.

Fira nu alla underbara Pappor allt ni kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!