onsdag 3 november 2010

Spegeln

Det blev som de flesta av er föreslog, den blev VIT tillslut.
Jag är jättenöjd och glad för att jag efter många "om och men" tog och målade spegeln.
Den var väldigt vacker som den var i sin glammigt guldiga färg men det känns som att den hör hemma bättre här hos oss nu. 


Fick ett fint paket idag igen med posten, tur jag har va?! ;o)
Eller fick och fick är ju synd att säga, jag hade en liten faktura med i paketet så jag får allt betala för det jag har beställt, men det är alltid skoj när det man har skickat efter dyker upp.
Sedan gör det inte saken sämre när sakerna överträffar förväntningarna heller.

Jag ska försöka knäppa några bilder ikväll men det är inte helt lätt att få till fina foton nu när det är så mörkt.
Kan tänkas att jag får vänta till helgen, men jag lovar att ni ska få veta vad det var i paketet.

Nu ska jag ta och krypa upp i soffan med en kopp gott te.

Ha en fortsatt bra onsdagkväll!




1 kommentar:

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!