fredag 26 november 2010

Önskelista

Visst är det svårt att knåpa ihop en önskelista när någon frågar?

I år så önskar jag mig:
Ullsockar
Benvärmare m sidenband från Cubus
Nattkräm (Exuviance)
Någonting fint som barnen har gjort själva

Ja det är väl det som jag kan komma på just nu och som är realistiskt att önska.

MEN tänk om man kunde få önska sig precis vad som helst!
Då skulle min önskelista se lite annorlunda ut vill jag lova. :)


Lilly of Sweden - väska Stephany (bild lånad från creativelounge.se)
Helst skulle jag vilja ha en Mulberry Alexa, men denna är faktiskt minst lika fin och billigare.

BMW 118 (sytner.co.uk)

ChillNorway - Ludde cardigan (chillnorway.com)

UGG - Bailey button triplet (uggaustria.com)

ChillNorway - Oak coat (chillnorway.com)

Hoppas nu att tomten tycker att jag har varit ruskigt snäll i år. ;)

Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Tänkte bara säga att du har en otroligt fin blogg!
    Jätte trevligt med alla små tips också!


    mvh Jessica

    SvaraRadera
  2. Om jag hade pengar så skulle du få allt det där och lite till. Skulle jag vara miljonär så skulle du också vara det.

    Men nu är jag ju inte det. Men julklapp ska du iaf ha! För du är världens absolut bästa mamma! :)

    / Dotter Matilda

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!