onsdag 1 december 2010

Äntligen 1:a december!!

Har haft de som gått och längtat efter den här dagen sedan ett bra tag tillbaka.
Undrar ni varför?
Jo, det här är den stora anledningen...


Jag skulle också vilja få ett paket om dagen fram till julafton!
Undra om jag ska ta och göra mig en egen kalender inför nästkommande jul, hmmm. :)
Men paketen måste ju någon annan fixa för annars blir det liksom inte någon spänning, hi hi.

Någonting till "vitrinknoppen" hann jag tyvärr inte med att göra igår och ikväll blir det nog svårt att hinna med något mer än att skjutsa/hämta tjejer som har träningar.

Min äkta hälft ska iväg på en inspirationskväll med Blossom - Nej nej, jag är inte avundsjuk alls!
Joooo det är jag ju, jag vill också gå och få bli lite peppad till att äta rätt och träna.
Behöver verkligen det nu om jag ska ha en sportkeps att ta mig runt tjejvasan. :)

Kram till alla mina fina bloggläsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!