onsdag 8 december 2010

Personlig almanacka

Har hittat en sida där man kan formge sin alldeles egna personliga almanacka!
Vilken toppen idé!

Självklart är ju framsidan skojig att få bestämma över hur den ska se ut, men här får man också vara med och bestämma hur själva kalendern ska vara utformad.
Man kan t ex lägga in en ruta där man skriver in viktiga saker som ex tentor, dagistider, träning, Att göra, Idé, noter mm mm.
En väder ruta där man kan kryssa i vad det varit för väder.
Även slutsidorna kan man välja om man vill ha översikt för året, året + kommande år, Telefon och adresslista och till och med Målarbok och Sudoku finns att välja.

Helt perfekt att få en almanacka som är precis som man vill, brukar vara svårt att få tag på annars tycker jag.
Sedan gör det inte saken sämre att de faktiskt gick att göra ruskigt snygga också.

Ta en titt...

 

För att beställa en personligalmanacka går ni hit.

Kramis
PS: Du har väl inte glömt att svara på min fråga i förra inlägget? ;)

1 kommentar:

  1. Den där är jättebra, har haft den i två omgångar men i år var jag snål och köpte an vanlig tråkig och opersonlig ;).

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!