fredag 24 december 2010

GOD JUL!!

Dagen började med en mysig grötfrukost hemma hos min älskade mamma.
Lite paket vart det också då min bror med familj firar resten av dagen hos hans svärföräldrar på torpet.
Mysigt så det förslår låter det.:)

När vi kommit hem började förberedelserna inför resten av julaftonen som vi firar med våra respektive föräldrar här hemma hos oss.
Mycket mat vart det så nu behöver jag nog inte äta mer förrän till nyår känns det som, fniss.

Måste bara få tala om vilken otroligt fin present jag fick av min underbara far.
Han kom med en riktigt gammal låda som innehöll gamla julsaker.
Dessa vackra julgransljushållare...


Jag vart jätteglad för sånna har jag länge velat ha men inte lyckats hitta någonstans.
Men allra skojigast var nog att det fanns flera urgulliga smällkarameller som min pappa gjort när han var liten. :)


Men denna fina karamell vill jag passa på att önska alla mina fina bloggläsare en riktigt God Jul!!!
Det är så roligt att ni vill följa mig på min sida och jag blir så oerhört glad för allt fint ni skriver till mig.
Tusen tack! <3

Ha en fortsatt härlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!