fredag 17 december 2010

Dags för lite ledighet

Eller ledigt och ledigt var väl kanske att ta i.
Nu ska det sista ordnas inför den stora dagen alla väntar på. 
Men jag tar det med ro, mycket är redan klart så jag tänker passa på att vila lite också.

Imorgon ska jag få träffa min underbara vän som kommer på besök från Östersund.
Det ska bli jättemysigt, vi ska strosa runt på stan och luncha lite och bara vara tillsammans.
Vi träffas ju inte så ofta då avståndet sätter stopp för det, men vi har alltid en hel massa att prata om och jag känner alltid en speciell närhet till henne även om vi inte har pratat med varandra på länge.

Här vräker snön ner, så en Vit jul blir det i allafall i år.
Förra julen så var det sanden jag hade mellan tårna som var vit. :)


Ser ju grymt skönt ut - vill åka igen!!
Tänk att få ligga där på en solstol och njuta av värmen. Hämta en svalkande drink i baren och bara njuta av att ta dagen som den kommer. Lite thailändsk massage och manikyr innan middagen kanske?
VAKNA!!! 
Ha ha, nu har jag drömt klart och ska nu förbereda här hemma för en lugn och skön jul i det vackra vinterlandet. Inte helt fel det heller om jag ska vara ärlig.

Jag ska försöka uppdatera bloggen mellan julbestyren, men om det skulle utebli någon dag så titta in dagen efter igen så dyker det säkert upp något. :)

På söndag drar jag vinnaren av den fina duken och God Jul skylten, så om du inte har skrivit en kommentar där än så har du till på söndag kl 12 på dig. ;)

Myyyysig fredagkväll alla finingar!!

1 kommentar:

  1. Gulliga du!! Jag känner o tycker likadant :)
    Kram kram till min underbara vän!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!