onsdag 15 december 2010

Hallå!! Värmen, vart är du?!

Nu tycker jag att det har varit lite för kallt bra länge!
Jag vill självklart att det ska vara några minusgrader ute så snön mår bra och skispåren får vara fina.
Det är dom säkert just nu, men vem sjutton vill ut på skidor i -20 (förutom min man då)?!!

Sitter just nu och drömmer om att få krypa ner i en varm och gosig säng som gärna får vara bäddad med lakan ifrån Beach House.
Det sägs att det är som att sova i favvo T-shirten som är sådär härligt mjuk och gosig.

 Tror jag måste skriva till tomten och göra ett tillägg i min önskelista. ;)

Kram kram hela dan!


1 kommentar:

  1. Ja vissa tokar åker skidor oavsett temperatur, jag bor med en jag med. I fjol fick Chilly tom ett sår i pannan av förfrysning efter en sån där kall skidtur... =/. Tur vi är lite vettigare ;)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!