torsdag 23 december 2010


Det här var väl inte illa att få som extra gåva när jag köpte mina Attling örhängen!
Så otroligt fint halsband som nästan ser ut som en fjäril, fast det är två E'n. :)

Nu börjar dagen D närma sig hörrni!
Är ni helt klar med allt julstök?
Själv ska jag bara slå in några julklappar som jag inte har hunnit med än.
"Råkade" köpa en till julklapp till min sötaste brorsdotter idag som också måste få bli inslagen, hi hi.

Sedan blir det uppesittarkväll och så ska jag försöka vila mig iform tills imorgon.
Är fortfarande hängig och har ont i halsen, så jag ska göra allt jag kan för att vara på benen imorgon.

Jag ska försöka uppdatera bloggen även nu under julhelgen - så titta gärna in när du har en stund över.

Julkramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!