torsdag 16 december 2010

Överraskande inbjudan


Inte illa att få bli inbjuden till en visning av Efva's senaste kollektion.
Vet också att Efva själv ska finnas på plats.

Ser verkligen fram emot en trevlig kväll med lite mingel så här före jul.
Skönt att få släppa alla julbestyr för en stund och fokusera på något helt annat.
Det kanske till och med kan få bli en lite julklapp till mig själv, skulle behöva nya örhängen. :)

Nu är det dags att göra sig i ordning och åka in till jobbet där jag har "nattpasset". 
Alltså till klockan 19:00, fniss.
Oj, när jag räknar efter så har jag bara 12 arbetsdagar kvar innan det är dags att släppa allt och kasta sig in i universitetsvärlden.

Carpe Diem mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!