onsdag 8 december 2010

Äppelträd

Jag vill att de små pippifåglarna också ska få ha det vackert nu till jul.
Sedan gör det inte saken sämre att de faktiskt kan äta dekorationerna. :)


Har bara knytit upp fina röda äpplen i trädet utanför vår ingång.
Superenkelt och något fint att titta på när man är på väg ut (eller in)!

Idag jobbar jag sent plus att det är "skjutsa tjejerna till träning kväll" så jag hinner nog tyvärr inte med så mycket pyssel här hemma.
Skulle vilja baka lite inför julen men det får nog bli en annan dag.

Vad skulle ni säga om en tävling här på bloggen?
Någon som skulle vilja vinna något fint så här innan jul? ;)
Om jag får veta om intresse finns så kommer jag ha ett lotteri här på bloggen för er bloggläsare.

En fin onsdag önskar jag er!

5 kommentarer:

  1. Tävlingar är alltid skoj :)

    SvaraRadera
  2. Jaaa! Vilken bra idé! Du gör ju så himla mycket fina saker!

    SvaraRadera
  3. Absolut! Men bara om jag vinner *fniss*

    SvaraRadera
  4. Ja, såklart! :)

    SvaraRadera
  5. Klart du ska ha en tävling! :-)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!