torsdag 9 december 2010

Antagen!!!

Fick mitt antagningsbesked idag och där står det att jag är antagen.
Nu blir jag student vid Mittuniversitetet från och med 17:e januari. :)

Det ska bli så otroligt skoj att börja plugga!
Nu kanske ni undrar vad jag ska läsa för något! ;)

Jo jag tänkte bli lärare för småttingarna som går i förskoleklass och i grundskolans tidiga år.
3,5 år med studier har jag framför mig, och ni kommer såklart få hänga med mig på min resa i mitt "nya liv".

Nu blir det vila för jag är inne på andra dagen med sprängande huvudvärk.
Hade egentligen inte tänkt titta in här idag utan bara lägga mig och ta det lugnt men jag kände att jag måste få dela med mig av detta.

Kram på er från världens lyckligaste

1 kommentar:

  1. Hurra! Grattis vännen, vad roligt! Jag vet ju hur du har väntat på detta.. :-) Oh så spännande. Det blev en extra glad jul för din del i år då. :-) kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!